2021-06-232021-06-232021-05-21SILVA, Patrícia Guedes da; REZENDE, Selma Ângela de; QUEIROZ, Sílvia Oliveira de. Narrativas autobiográficas: o que nossas memórias contam sobre nosso processo de formação docente? 2021. 47 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) - Faculdade de Artes Visuais, Universidade Federal de Goiás, Goiânia, 2013.http://repositorio.bc.ufg.br/handle/ri/19610In this work we investigate the importance of our life stories in our teacher education process. Anchored in the methodology of autobiographical research, presented here briefly, we share and analyze individual moments that marked our (self) formation from the early years until graduation. And we intertwine our autobiographies in order to understand how each singular story reverberates in the collective construction of our professional identity and will reverberate in our future performance as art educators, the writing of oneself is also the writing of us.porAcesso AbertoAutobiografiaHistórias de vidaAutoformaçãoSubjetividadeDocênciaAutobiographyLife storiesSelf-trainingSubjectivityTeachingNarrativas autobiográficas: o que nossas memórias contam sobre nosso processo de formação docente?TCC