2017-01-232017-01-232011-11-16SANTOS, Edileusa Coelho dos.Qualidade em serviços de informação: um estudo do serviço de referência da biblioteca municipal Marieta Telles Machado. 69 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) - Faculdade de Informação e Comunicação, Universidade Federal de Goiás, Goiânia, 2011.http://repositorio.bc.ufg.br/handle/ri/11318The quality has been shown to be a major factor that has been growing within the information services in today's society, so the present work deals with the users' perception of the Municipal Library Marietta Machado Telles on the quality of services offered by the library, especially referral service. Discusses the concepts from the source of the referral service to the twenty-first century. Identify the core competencies of the librarian and concepts of quality in information services and their importance in contemporary society. During the month of October were interviewed 10% of monthly users to assess whether the services meet the expectations and information needs of users.porAcesso AbertoServiço de referênciaGestão da qualidadeBiblioteca municipal Marietta Telles MachadoQualidade em serviços de informação: um estudo do serviço de referência da biblioteca municipal Marieta Telles MachadoTCC