2021-06-292021-06-292021-05-20ALVES, Juliana Helena; SILVA, Vanessa Vieira Cardoso da. Plataforma Ler o Mundo: a abordagem triangular em ensino híbrido em uma perspectiva de uso de metodologias ativas. 2021. 81 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) - Faculdade de Artes Visuais, Universidade Federal de Goiás, Goiânia, 2021.http://repositorio.bc.ufg.br/handle/ri/19636The research project aims to understand the ways in which digital platforms can enhance the Triangular Approach in Visual Arts Teaching through the prototyping of the ‘Ler o Mundo’ platform, for Blended Learning, a poetic and pedagogical artifact of contemporary teaching-learning, with the proposition to mediate readings of the world and expand teaching resources for teachers, promote a user experience and student engagement through Active Methodologies. Qualitative research and literature review will the methods of this project.porAcesso AbertoAbordagem triangularDocência em arteEnsino híbridoMetodologias ativasPlataforma ler o mundoTriangular approachArt teachingBlended learningActive learningLer o mundo plataformPlataforma Ler o Mundo: a abordagem triangular em ensino híbrido em uma perspectiva de uso de metodologias ativasTCC