2014-10-222014-10-222010ROSA, Jean Pierre. A construção de marca como ferramenta para a captação de recursos no terceiro setor: o caso da O.S.C.I.P amigos para sempre. 2010. 76 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação)–Faculdade de Informação e Comunicação, Universidade Federal de Goiás, Goiânia, 2010.http://repositorio.bc.ufg.br/handle/ri/4211This project presents the experience of creating a plan for brand building in order to develop the process of fundraising for the Civil Society Organization of Public Interest (OSCIP) Amigos Para Sempre. Herein also reflections on the universe of third sector organizations and the development of an Identity System ensuing visual experience and studies undertaken for its realization. The OSCIP Amigos Para Sempre is an entity that performs work for an educational and social services in order to serve children and teenagers in the suburbs of the city of Trindade - GO.porAcesso abertoTerceiro setorOSCIPMarcaCaptação de recursosThird sectorBrandingResource captureA construção de marca como ferramenta para a captação de recursos no terceiro setor: o caso da O.S.C.I.P amigos para sempreMonografia