FAV - Trabalhos de Conclusão de Curso
URI Permanente para esta coleção
Navegar
Navegando FAV - Trabalhos de Conclusão de Curso por Assunto "Active learning"
Agora exibindo 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opções de Ordenação
Item Plataforma Ler o Mundo: a abordagem triangular em ensino híbrido em uma perspectiva de uso de metodologias ativas(Universidade Federal de Goiás, 2021-05-20) Alves, Juliana Helena; Silva, Vanessa Vieira Cardoso da; Oliveira, Leandro de Bessa; Oliveira, Leandro de Bessa; Santos, Noeli Batista dos; Guimarães, Leda Maria de BarrosThe research project aims to understand the ways in which digital platforms can enhance the Triangular Approach in Visual Arts Teaching through the prototyping of the ‘Ler o Mundo’ platform, for Blended Learning, a poetic and pedagogical artifact of contemporary teaching-learning, with the proposition to mediate readings of the world and expand teaching resources for teachers, promote a user experience and student engagement through Active Methodologies. Qualitative research and literature review will the methods of this project.