Use este identificador para citar ou linkar para este item: http://repositorio.bc.ufg.br/handle/ri/20820
Tipo do documento: Artigo
Título: The word of mouth communication and management services
Autor: Braga, Claudomilson Fernandes
Nascimento, Adriane Geralda do
Pereira, Luciano Alves
Abstract: Communication by word of mouth (WOM) has been considered as a fundamental approach to managing the relationships that different stakeholders used to interact with the organization. The same is seen as non-burdensome for business and a source of information considered safe for customers. Thus, the main objective of this paper is to show how customer satisfaction affects the communication process. This study was conducted by applying a quantitative survey in a large hotel in the region of Goiania. The results indicate the widespread of this communication, having in view the excellent quality of services provided by an organization.
Palavras-chave: Word of mouth communication
Satisfaction
Services
País: Outros
Unidade acadêmica: Faculdade de Informação e Comunicação - FIC (RG)
Citação: BRAGA, Claudomilson Fernandes; NASCIMENTO, Adriane Geralda do; PEREIRA, Luciano Alves. The word of mouth communication and management services. African Journal of Marketing Management, [Nigeria], v. 3, n. 4, p. 89-93, Apr. 2011.
Tipo de acesso: Acesso Aberto
Identificador do documento: https://doi.org/10.5897/AJMM.9000080
Endereço da licença: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Identificador do documento: https://doi.org/10.5897/AJMM.9000080
URI: http://repositorio.bc.ufg.br/handle/ri/20820
Data de publicação: Abr-2011
Aparece nas coleções:FIC - Artigos publicados em periódicos

Arquivos associados a este item:
Arquivo Descrição TamanhoFormato 
Artigo - Claudomilson Fernandes Braga - 2011.pdf62,04 kBAdobe PDFThumbnail
Baixar/Abrir


Este item está licenciada sob uma Licença Creative Commons Creative Commons