Qualidade em serviços de informação: estudo do serviço brasileiro de respostas técnicas - SBRT
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Data
2011-11-16
Autores
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Editor
Universidade Federal de Goiás
Resumo
This research aimed at identifying how the quality is applied in product and service information from the Brazilian Service of Technical Answers (SBRT). We sought to study the characteristics and peculiarities of this organ and relate these to concepts about quality in information services proposed by some authors as Vergueiro (2002) and Rozados (2004). The methodology used for this was the literature review and survey, through semi-structured interview. This did not achieve the expected success, but with this it was concluded that SBRT is a decentralized network that puts the provision of micro and small entrepreneurs through the web, the information technology that support their decision making, contributing to competitiveness. But this is only possible for the quality that is applied to its products and services. Therefore, this research aims to identify the issue.
Descrição
Palavras-chave
Serviço de informação, Qualidade em serviços de informação, Serviço Brasileiro de Respostas Técnicas – SBRT
Citação
ALVES, Itala Moreira.Qualidade em serviços de informação: estudo do serviço brasileiro de respostas técnicas - SBRT. 71 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) - Faculdade de Informação e Comunicação, Universidade Federal de Goiás, Goiânia, 2011.