A comunicação do banana shopping com os lojistas: um planejamento de relações públicas

Carregando...
Imagem de Miniatura

Data

2013

Título da Revista

ISSN da Revista

Título de Volume

Editor

Universidade Federal de Goiás

Resumo

This project reports one of the areas of the professional public relations, organizational communication. To this end, we propose the development of a communication plan to optimize the relationship of administration Banana Shopping with tenants. Through institutional research, exploration, documentation and opinion was made an analysis of what is done, in other words, from the strategies and means of communication used to relate the shopkeepers was possible to verify how the communication is carried out of the mall with his internal public, shopkeepers, and thus to propose suggestions to minimize communication faults detected.

Descrição

Palavras-chave

Relações públicas, Comunicação Interna, Planejamento de relações públicas, Public relations, Internal communications, Shopping center, Planning public relations

Citação

CUNHA, Marília Gabriela da. A comunicação do banana shopping com os lojistas: um planejamento de relações públicas. 2013. 67 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação)–Faculdade de Informação e Comunicação, Universidade Federal de Goiás, Goiânia, 2013.