A inserção da gestão da informação em agências publicitárias
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Data
2008
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Editor
Universidade Federal de Goias
Resumo
The management of the information is a discovery process regarding the necessities and characteristics of a company whom it aims at to improve the business-oriented performance of the same one and if it applies to any branch. An advertizing agency produces material diverse and audiovisuais constantly and as company needs competitive strategy, having this in sight, the insertion of the manager of the information is essential. The information services are a way of if organizing the informacionais necessities of a company. Thus, the service chosen for the Jordão is the data base that could be implanted aiming at to contribute with the development of the same one.
Descrição
Palavras-chave
Gestão da informação, Agências publicitárias, Gestor da informação, Bibliotecário, Profissional da informação, Jordão Publicidade, Serviços de informação, Management of the information, Agencies advertizing executives, Manager of the information., Librarian, Professional of the information, Jordão Publicidade, Services of information
Citação
SOARES, Grazianne Roberta Rodrigues. A inserção da gestão da informação em agências publicitárias. 2008. 54 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação) - Faculdade de Informação e Comunicação, Universidade Federal de Goiás, Goiânia, 2008.