FIC - Monografias - Especialização
URI Permanente para esta coleção
Navegar
Navegando FIC - Monografias - Especialização por tipo de documento "Monografia"
Agora exibindo 1 - 17 de 17
Resultados por página
Opções de Ordenação
Item Além do operacional na assessoria de comunicação da polícia militar(Universidade federal de Goiás, 2012) Dantas, Luís Eduardo Silveira; Braga, Claudomilson FernandesItem As assessorias de comunicação e o fortalecimento da imagem organizacional: desafios e contribuições(Universidade federal de Goiás, 2012) Vigário, Marco Aurélio; Tuzzo, Simone AntoniaciItem Comunicação e saúde: a experiência da assessoria de comunicação da secretaria municipal de saúde de Goiânia(Universidade federal de Goiás, 2012) Garcia, Isabel Carolina Dias; Santos, Goiamérico Felício Carneiro dosItem A comunicação empresarial e seus reflexos nas instituições públicas de ensino: o caso da Escola de Música e Artes Cênicas da UFG(Universidade Federal de Goiás, 2012) Gomes, Gerda Arianna da S; Coleta, SilvanaItem A comunicação integrada de marketing sob o olhar do mercado de moda infantil: um estudo de caso com a empresa Kuka Maluca(Universidade Federal de Goiás, 2012) Oliveira, Raul Melo; Tuzzo, Simone AntoniaciItem Comunicação interna e endomarketing na administração pública: uma necessidade?(Universidade Federal de Goiás, 2012) Deus, Ana Carolina Rodrigues; Braga, Claudomilson FernandesThe culture within a public organization led people to think that public servers do not intend to improve their working environment. With those information, would it be possible to implement internal communication and/or endomarketing actions at the government companies? This article intends to evaluate this question. It also points to the needs of press offices at public companies, to focus on internal communication and/or endomarketing. If the access of information is a basic right to all citizens, which would be the relevance of internal communication and endomarketing, it being to guarantee the citizen's right, or it be towards the professional actions involving public workers?Item A construção do UFC: histórias e estratégias de comunicação do produto esportivo(Universidade Federal de Goiás, 2012) Silva, Evaldo Gonçalves; Temer, Ana CarolinaThis article takes a trip around the origins of MMA as sport, and the basis of UFC as a main event of martial arts; the relevance of Brazilian fighters and their internal battles in constructing the sport and brand. Besides, we show the evolution of its visibility around Brazilian communication media and the growth of audience.Item Os desafios na gestão da identidade e imagem de uma instituição centenária: Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Goiás (ifg) – um estudo de caso(Universidade Federal de Goiás, 2012) Jordana, Mayara; Oliveira, Tiago Mainieri deItem As empresas e a comunicação empresarial: uma visão sobre a relação do assessor de comunicação com os públicos(Universidade federal de Goiás, 2012) Nunes, Larissa Andrade; Tuzzo, Simone AntoniaciItem Entre a sustentabilidade e o lucro: as atividades da assessoria de comunicação no agronegócio(Universidade Federal de Goiás, 2012) Alves, Mariana Cristina de Lima; Santos, Goiamérico Felício Carneiro dosItem Estandes imobiliários na rede: adequação ao público e a comunicação empresarial no facebook(Universidade Federal de Goiás, 2012) Mazzaero, Thaysa; Oliveira, Tiago Mainieri deItem Estratégias comunicativas no lançamento de produtos e construção de marca(Universidade federal de Goiás, 2012) Naves, Lana Carvalho; Braga, Claudomilson FernandesThe retail, considering the human relationships’ evoluation, becomes the mainly way of products and services’ buy and sell. For the retailer stands in the local, region and national Market, it needs to use the mass media, through television, radio, internet and journal/magazine for achieve its publics, even the internal and external ones. When talking about the subjects: product launches and customer loyalty, the research shows the Public Relation’s techniques and relationship marketing like strategies to achieve these objects, considering the low cost and eficient toolsItem Momento universitário PUC Goiás fortalecendo a imagem da marca(Universidade Federal de Goiás, 2012) Ferreira, Belisa Monteiro Dias; Temer, Ana CarolinaItem A promoção da saúde nas mídias sociais – uma análise do perfil do Ministério da Saúde no twitter(Universidade Federal de Goiás, 2012) Almeida e Almeida, Marília de; Stasiak, DaianaItem Promoção de vendas como ferramenta de marketing no Flamboyant Shopping Center(Universidade Federal de Goiás, 2012) Batista, Jorgiany Lavôr; Silva, Magno Luiz Medeiros daItem TBC NEWS: construção da identidade e imagem a partir das atividades de uma assessoria de comunicação(Universidade Federal de Goiás, 2012) Costa, Ana Manuela Arantes; Tuzzo, Simone AntoniaciItem A Televisão Brasil Central: um caso onde a informação jornlística é fruto do poder de agendamento das assessorias de imprensa de órgãos públicos sobre a mídia estatal(Universidade federal de Goiás, 2012) Maia, Vivian Cândida; Temer, Ana CarolinaFDASDFASDFASDFA