Estratégias comunicativas no lançamento de produtos e construção de marca
Data
2012
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Editor
Universidade federal de Goiás
Resumo
The retail, considering the human relationships’ evoluation, becomes the mainly way of products and services’ buy and sell. For the retailer stands in the local, region and national Market, it needs to use the mass media, through television, radio, internet and journal/magazine for achieve its publics, even the internal and external ones. When talking about the subjects: product launches and customer loyalty, the research shows the Public Relation’s techniques and relationship marketing like strategies to achieve these objects, considering the low cost and eficient tools
Descrição
Palavras-chave
Relações públicas, Varejo, Fidelização de clientes, Construção e gerenciamento de marca, Lançamento de produtos, Comunicação de massa, Marketing de rfelacionamento, Públicos, Public Relation, Retail, Clientes loyalty, Mark construction and management, Products release, Mass media, Relationship marketing, Publics
Citação
NAVES, Lana Carvalho. Estratégias comunicativas no lançamento de produtos e construção de marca. 2012. 45 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Especialização)–Faculdade de Informação e Comunicação, Universidade Federal de Goiás, Goiânia, 2012.