PROEJA dos Institutos Federais de Educação, Ciência e Tecnologia do Estado de Goiás: práticas pedagógicas e formação continuada de professores
Carregando...
Data
2014-06
Título da Revista
ISSN da Revista
Título de Volume
Editor
Resumo
In this paper we show data about teacher`s training using PROEJA
dialogues, seminars and the research “Professional education for youth and
adults: Goiás Proeja experience. From the dialogue between subjects involved
in the educational process and researchers we tried to evidence what motivates
teachers on teaching and stay in the project by reflecting if there is PROEJA
assumption or not to go beyond a temporary program and become a public
policy as PROEJA basic document claims.
Descrição
Palavras-chave
Proeja, Formação de professores, Práticas pedagógicas, PROEJA, Pedagogical practice, Teacher`s training, PROEJA dialogues
Citação
RODRIGUES, Maria Emilia de Castro; VITORETTE, Jacqueline Maria Barbosa. PROEJA dos Institutos Federais de Educação, Ciência e Tecnologia do Estado de Goiás: práticas pedagógicas e formação continuada de professores. Educativa, Goiânia, v. 17, n. 1, p. 253-281, jan./jun. 2014.