Lançamento e imagem institucional: compassos studio de dança

Carregando...
Imagem de Miniatura

Data

2010

Título da Revista

ISSN da Revista

Título de Volume

Editor

Universidade federal de Goiás

Resumo

The main objective of this work is to implement the institutional image of Compassos Dance Studio from the public relations tools available to accomplish the creation of that identity and image. This study was conducted in accordance with the desire of creating a new dance studio in Goiânia, Compassos. We tried concatenate the various theories of strategic marketing with emphasis on the role that public relations exercise in creating a company, on its release and how it can be recognized in the market. Emphasis on technical and public relations actions, along with the areas of marketing and management, so that the brand has a solid launch on the market.

Descrição

Palavras-chave

Relações públicas, Marca, Marketing, Public relations, Branding

Citação

ELEUTÉRIO, Janaina; OLIVEIRA, Nathana de; PAULA, Samantha de. Lançamento e imagem institucional: compassos studio de dança. 2010. 87 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação)–Faculdade de Informação e Comunicação, Universidade Federal de Goiás, Goiânia, 2010.