Relações públicas digitais: gerenciamento de comunicação para a empresa Ximenes Eventos
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Data
2013
Autores
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Editor
Universidade Federal de Goiás
Resumo
The present paper deals with a communication plan developed for digital communication
channels Ximenes Events company. The main objective of this project is to position the
company before real audiences and potential, thereby strengthening the organizational image
in the market. To support the work theoretical research was conducted to support and guide
the preparation of planning and execution, for channels: Facebook, Flickr, Youtube and
website, searching to establish tangible relationships between the company and its key
audiences. Thus, through an efficient and effective communication, planned and performed
using the theoretical principles and practices of Public Relations, believed to be possible to
achieve the objectives set.
Descrição
Palavras-chave
Comunicação, Relações públicas, Planejamento, Comunicação digital, Communication, Public relations, Planning, Digital communication, Ximenes eventos
Citação
GOMES, Mariana de Oliveira. Relações públicas digitais: gerenciamento de comunicação para a empresa Ximenes Eventos. 2013. 131 f. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação)–Faculdade de Informação e Comunicação, Universidade Federal de Goiás, Goiânia, 2013.